JAGJAGJAG

Här är jag idag. Dagen till ära klädd likt ett barn. Jag har målat naglarna också. Ett Depend-lack, jag hatar dem, men det var en sån himla bra säljare på Åhléns att jag köpte av bara farten. Du får dem gratis sa han och knapprade in min rabattkod. Gratis-schmatis, det blev det ju inte ändå eftersom jag köpte en nyckelring. Nagellacket var dessutom matt, inte alls snyggt och ja, nu är jag missnöjd. Men istället för att sitta här och sura väljer jag att gå på en promenad. 

Kommentera

