SAKER JAG GÖR IDAG

Funderar över ordet fitta och kuk. Hur det ena blir så fult och hemskt och det andra, inte alls så farligt. ”Han är en riktig kuk, den där” känns ju inte i närheten av ”Hon är en  riktigt fitta, den där” Ja, ni fattar. Mest kön på hjärnan idag. Kön som blir genus.

Dinglar med bena. Jag höjer upp stolen lite extra så jag kan dingla. Känns lite som sommar faktiskt, konstigt nog. Det går ju utmärkt att dingla med bena även om vintern menar jag.

Förbereder en intervju jag ska göra med Fredrik Sandsten i Soundtrack of Our Lives alldeles snart.

Idag när jag tog på mig, mitt i försovningen tänkte jag att prickigt det är fint, Love hejdade mig när jag valt prickig kjol, prickig tröja och prickig kofta. Det var helt enkelt lite väl.  Men det känns somrigt, ungefär som att dingla med bena. Noter gärna att jag nu lagt mig till med en ganska specifik pose. Som jag dessutom håller genom två fotograferingar.

Kommentera

