EGET HEM, EGNA TRADITIONER

Plötsligt firade Love och jag hans födelsedag för första gången ihop. Jag hade tänkt att väcka honom lite efter 00 igår natt och ge honom första presenten, som lite av en vaka, men jag somnade och mitt första försök att själv bygga traditioner förstördes. Istället fick jag börja i morse, med hjärtformad tårta på sängen. Det har vi aldrig någonsin haft i min familj, men jag tyckte en sockerfri tårta visst funkar så här på morgonen.
Jag lyckades fynda dyra skålar och fat från Karlskrona porslinsfabrik på Myrornas, perfekt present.
20120412-085636.jpg

20120412-085648.jpg

20120412-085701.jpg

20120412-085711.jpg

Kommentera

