CIGARREN I GÖTEBORG

Lustigt att det är just det som googlar för att ni ska hitta hit. Det är nämligen där min kille oftast sitter och jobbar. Nu till exempel är det just det han gör, han sitter där och jobbar. Vill ni kan ni gå förbi, speciellt ni som inte känner honom och hälsa, det gör honom nog förvånad. Han har mustasch, så ni vet lätt vem ni ska gå fram till.
Annars då? Jo, tack, ostkakan var god. Nu funderar jag på att äta något annat. Eller kanske sova. Jag har ont i huvudet igen. Det har jag nästan alltid. Psykologiskt sa läkaren och jag nickade. Det var efter att hon lovat att det inte finns någon tumör där inne. Jag hade ju oroat mig för det ett ganska bra tag. Det vore just mig att gå och få en tumör. Eller så vore det inte det. Ju mer jag tänker på det, ju otroligare är det. Jag verkar vara oövervinnerlig kroppsligt, jag har aldrig brutit ett ben, inte varit svårare sjuk än en 8 veckors lång lunginflammation, kräksjukan, eventuellt svininfluensan och en blindtarmsoperation.
Åh nu pladdrar jag igen, antagligen för att jag är ensam. Jag måste bli pyssligare. Eller ha mindre ont i huvudet bara. Så att jag orkar göra mer.

Kommentera

