EMERENTIAS KLAGAN

Nu har jag inlett dagen med både Girls och MadMen. Jag har också använt det bodybutter jag fick av SkuggeCO en gång. Det luktar tonår. Jag skulle dödat för ett BodyShop-butter då, idag känns det kanske inte riktigt likadant.
Till serierna åt jag soyghurt och björnbär. Garants bär brukar vara bra, men björnbären är röda och inte svarta och smakar rent ut sagt förskräckligt.
Igår sprang jag. Varje gång jag springer får jag fruktansvärt ont i magen. Som mensvärk, trots att det inte är det. Det strålar ner mot benen och jag får lägga mig direkt när jag kommer hem med huvudet i kudden för att grannarna inte ska höra mig skrika och tro att jag blir misshandlad eller liknande. Nu undrar jag vad det kan vara.
Nu ska lyxhustru-livet fortsätta och jag tänkte både gå på toaletten och ta tag i tvätten.

One thought on “EMERENTIAS KLAGAN

  1. Har precis samma sak med springandet! Alla brukar stirra helt knäppt på mig då jag funderar över det. Är väldigt störigt, tråkigt att du också får det. Berätta gärna om du någon gång får reda på vad det beror på!

Kommentera

