DET HÄR ATT JAG RÅKADE KÖPA EN BRÖLLOPSKLÄNNING

Är helt sant, jag skulle på maskerad och det här var det mest välsittande och fantastiska plagg jag någonsin provat. Så jag köpte den och var glad i hågen tills personen i kassan sa ”Grattis” och ”När är det dags?”. Då förstod jag.
När Loves syster och hennes familj var här förra veckan sa hon ingenting, hon strosade runt här hemma och bröllopsklänningen var som den stora elefanten i rummet. Alla visste. Ingen sa nåt. Det gjorde att jag helt enkelt var tvungen att utbrista ”Det var inte meningen!”.
Här är den i alla fall, och nu väntar den bara på bättre tider, en annan maskerad (jag hade inte hjärta att bära den förra gången), ett frieri eller en kemtvätt.

Kommentera

