TJEJER KAN INGET OM FOTBOLL

Tjejer ska inte heller gå hem med en kille första gången de träffas tycker Dasha Girine.
Vi skrattade åt tröjorna igår, jag och alla killar jag såg matchen med. De var sex styckna och jag var en. Sen pratade vi inte mer om det. Vi pratade fotboll och tatueringar. Som alla fotbollsintresserade och otatuerade gör då och då.
Jag kan inte formulera mig riktigt känner jag, men jag tycker att det är befängt av Dasha, jag förstår det inte och det gjorde och gör mig både trött och förbannad. Och ja, jag vet att det går fort och så på twitter och jag vet att folk har rätt att tycka olika, men jag tycker att det är tråkigt och jag tycker att det är tråkigt att folk inte tänker ibland. Och jag tycker illa om tjejer som hugger varann i ryggen.

Och att jag just blir så trött kanske är hela grejjen, att det knappt ger mig energi och jävlar-anama längre, men så är det. Och det gör mig också irriterad, hur jag släppt och kanske blivit avhyvlad och inte längre känner något.
Vad jag däremot blev glad över var hur snabbt bilden jag printscreenade spred sig, att det uppenbarligen var fler än jag som faktiskt reagerade på det idiotiska i det hela. Så tack till er.

Kommentera

