HOS MIG KISSAR INGA KILLAR STÅENDE (HEAR HEAR LISA MAGNUSSON!)

Ja hörrni, det är på allvar. Efter att ha torkat upp kiss ytterligare en gång runt och på själva porslinsstolen är jag trött och irriterad på dessa manliga gäster som vill kissa stående. Ni kan väl för tusan sitta ner?
Inte så mycket svårare än att dra ner byxorna, vända på sig och sen sätta sig som på en vanlig skrivbordsstol, eller köksstol, eller pall, eller vad det nu kan vara.
Om ni oroar er över att det skulle vara femininiserande eller kanske något annat, sluta med det, med tanke på att toalettdörren (förhoppningsvis och föredragsvis) är stängd får ingen heller veta, förutom jag som slipper att rengöra det gula intorkade efter era besök.
I Eskilstuna är det en partipolitisk fråga där Vänsterpartiet tagit ställning för sittkissandet och mot ståkissandet. Hemma i mitt hem behövs ingen kommunstyrelse för att ta beslutet så nu gör jag det bara: kommer ni hem till mig sitter ni ner på toaletten, oavsett kön, ålder eller politisk färg.
Tack på förhand.
PS. tänker inte tillhandahålla någon som helst toalettlektyr bara på grund av detta, nej.

2 thoughts on “HOS MIG KISSAR INGA KILLAR STÅENDE (HEAR HEAR LISA MAGNUSSON!)

  1. Du kommer aldrig att få veta om killarna som kommer hem till dig står eller sitter eftersom du vill att dörren skall vara stängd.

Kommentera

