JAJAJIPPIE! JAG HAR FÅTT ETT NYTT JOBB, NU SKA JAG VARA PROGRAMLEDARE I P3!

I två veckor har jag ljugit när folk frågar vad jag gör och hur jag sysselsätter mig om dagarna. Jag har inte alls suttit hemma och gjort ingenting. Jag har inte deppat ihop och inte bara lekt med mina undulater.
Nej, jag har planerat. Jag har planerat det radioprogram jag ska leda tillsammans med Ninos Chamoun och Rasmus Persson.
Programmet heter P3 Känner och kommer handla om känslor och funderingar. Helt perfekt med andra ord.
Varje dag sänder vi, även på helgerna.

Nu ska jag äta middag och fira att jag inte längre varken behöver ljuga eller hålla en hemlighet. Det är jag ändå rätt dålig på när det kommer till saker som inte är direkt livsavgörande.

One thought on “JAJAJIPPIE! JAG HAR FÅTT ETT NYTT JOBB, NU SKA JAG VARA PROGRAMLEDARE I P3!

Kommentera

