EMORENTIA!

Det började som en bloggpost när jag verkligen ville gråta ut offentligt. Jag har haft så svårt för det, helt klart mixade känslor. Är det OK eller inte? Vad tycker folk nu? Är jag en tönt eller bara löjlig? Bidrar jag till andras ångest, blir det koolt och accepterat, eller är det bara vedervärdigt och beklämmande?

Hur som helst, det är bra med känslor, och jag känner mig ofta mindre ensam när jag vet att andra också känner saker.

Idag var det premiär för Emorentia i P3 Känner.
Lyssna på det här!

Vill du inte höra om min dödsångest behöver du inte. Det var skönt att få prata om det i alla fall!
PS. Till imorgon behöver vi få in roliga nicknames från siter och gamla hotmailadresser! Hit us p3kanner(at)sverigesradio.se

2 thoughts on “EMORENTIA!

Kommentera

