NÅGRA DAGAR ELLER SÅ

Love fick ett gäng kameror av Gunnar, som ärvt dem av sin bror.
Och jag hittade en pryttelhylla för en 20-lapp på loppis.
Jag har använt 5-kronors fyndet från Degerfors.
Hittade äntligen en kruka stor nog att härbärgera hela apelsinträdet.
Och så har jag beundrat min favvolampa. Den har några år på nacken, men när vi flyttade tog jag isär den och skrubbade rent det, det visade sig att flickan stod på en grön äng och inte på en brun parkering, så skitigt var det innan tvätten.

Kommentera

