LIVET TILL SALU! KOM OCH KÖP!

Eller i alla fall typ alla klänningar jag nästan någonsin ägt.
Varför har jag konsumerat så mycket? Det gör mig svimfärdig. Herregud.
Därför har jag bestämt mig för att auktionera ut det mesta. Hejdå klänningar och kjolar och sånt som jag ändå aldrig vågar ta på mig för att jag är så rädd för att inte smälta in!
Jag säljer garderoben på Tradera helt enkelt.

Den som vill fynda ska köpa väskan och den där gula klänningen. Det är sånt jag tvekat på om jag ens ska sälja, men nu har jag bestämt mig, och jag ska inte ha kläder eller pryttlar som konkurrerar ut varann. En sak av varje, och ingenting som är finare eller skönare, eller sitter bättre än något annat, för då kommer jag ju inte att använda dem ändå!

Kom och köp!

Kommentera

