ÅH TÄNK VA, ATT LIVET BARA ÄR OCH INTE ALLTID GÅR ATT STÅ EMOT

Jag säljer allt jag äger på Tradera, det är dags att börja om tänker jag. Jag duschar varje morgon för att det ska bli en ny start. Det är inget konstigt med att duscha om mornarna, men ändå.
Det blir höst snart säger någon och det stör mig inte. Jag vet vilken månad det är, men har ändå ingen uppfattning om att det är augusti och inte oktober, kanske är det vädret, eller så är det att jag jobbat hela sommaren.
Det spelar ingen roll egentligen, oavsett så tänker jag att det är skönt när det är lite kyligt om mornarna.
Hej vad flummigt.

 

One thought on “ÅH TÄNK VA, ATT LIVET BARA ÄR OCH INTE ALLTID GÅR ATT STÅ EMOT

  1. Hej! Jag funderar också på att göra en omstart och sälja massor av grejer på Tradera. Kan inte du göra en liten guide med tips och trix hur du gjorde och om du tyckte att det fungerade bra. Vore grymt!

Kommentera

