BAKTERIER I SNIPPAN=NO FUN!!!!!!

Svarar på lite mail från tjejer som frågar om sex och mens och killar och fester. Jag önskar att jag haft någon att maila när jag var tonåring och fråga om råd. Någon som kunde varit lite storasysterlig mot mig. Någon som visste att mensen kan göra helvetiskt ont och någon som visste att sex när en är 16 inte alls är så fint och skönt som det kunde verka.
Jag önskar att jag kunde vara alla flickor i hela världens storasyster. Att jag kunde klämma in dem alla under mina vingar och ingjuta mod i dem. Förklara, lugna och lyssna.
Och berätta för dem om handhygien när det kommer till tamponger. För bakterier i snippan=no fun!!! som jag just avslutade ett mail med.

2 thoughts on “BAKTERIER I SNIPPAN=NO FUN!!!!!!

  1. Åh, du är så intellektuell och GOD, rena rama världsförbättrar-Jesus.
    Du måste fortsätta blogga om dessa fittfunghi-mirakel.

Kommentera

