SUNDAY MORNING FEELS LIKE I’M GOING DOWN

Fast det ska ju vara Monday morning egentligen, om Bad Cash Quartet får bestämma. Men nu är det söndag och så bestämmer jag. Dessutom känns det inte
Idag publicerades min andra text på GTs Kultursidor. Det känns som att jag debuterar ändå, trots att det är nummer två, men det var så längesen och inte riktigt på riktigt eller nåt.
Nu är det på riktigt och jag har inte hunnit eller vågat mig ner till kiosken på gatan för att köpa tidningen än. Finns också en risk att när jag precis köpt den kommer börja skryta inför personen i kassan och visa upp mitt porträtt. Så jag får helt enkelt skicka ner Love. För att slippa bli en galning.

Om 10 dagar slutar jag på Sveriges Radio. Tänk att det gick så fort ändå. När den dagen kommer tänker jag skriva hela dagarna, spela skivor hela nätterna och fundera på VEM JAG ÄR lite extra och sen bestämma mig. Jag vill inte vara obeslutsam, det är det värsta jag vet.

2 thoughts on “SUNDAY MORNING FEELS LIKE I’M GOING DOWN

  1. Du tror inte att bristen på hån mot din DJ-person skulle kunna komma sig av att du är relativt okänd? Tanka ner Ableton och börja producera reggaeton med wobblig reesebas. Släpp under moninkern Corndog, färga håret rött, fläta cornrows, och ge dig ut och spela i en varmkorvskostym. Inte nog med att du kommer bli hånad, du kommer tjäna cok med $$$ också.

    • Bra idé med cornrowsen, har dock svårt att tro att jag, med min runda huvudform faktiskt skulle se bra ut i det. Men tack för tipset!

Kommentera

