SNE/MITT/SNE/MITT/SNE/MITT// JILL JOHNSON OCH JAG

Jag har haft mittbena i flera år, men plötsligt idag flög håret över på ena sidan och jag tänkte att det kanske var dags att byta bena. Jag har ju läst at det är mode med snebena dessutom. Kanske vore något att vid 25 börja följa hårtrender. Något nytt för mig som första gången hos frisören visade upp en bild på Jill Johnson och då var jag hos frisören första gången när jag var 17.
Kanske att det är passande att prova på en ny bena imorgon, jag ska nämligen träffa SVT och det skadar ju inte att känna sig fin tänker jag. Om jag nu känner mig fin i snebena. Och inte bara som att jag är poptjej och 16 igen.
Huvva vad svårt ändå.
Bild 2013-04-14 kl. 20.43 Bild 2013-04-14 kl. 20.44 Bild 2013-04-14 kl. 20.45 #3 Bild 2013-04-14 kl. 20.45
Haha, min näsa alltså, två hål i väggen, som min pappa sa och måttade med en stickpropp.

Kommentera

