DANCE TO THE LOOP

Ibland kommer det fram sån bra musik till en.
Som denna fantastiska.
Ikväll ska jag spela skivor på Yaki-Da, det kommer krävas en kraftansträngning att ta sig upp ur soffan känner jag nu. Den är ju så skön när allt kommer omkring.

Jag tänker fortfarande på gårdagen. På saker jag kunde sagt och gjort och saker jag inte borde sagt.
Jag vågar inte titta på spektaklet.
Istället borde jag verkligen duscha. Det luktar gammal kropp någonstans. Kanske är det gräddfilen eller chipsen. Eller så är det den där blomman i Botaniska Trädgården. Det kan ju vara lite vad som helst faktiskt. Eller så har jag bara fått något konstigt i näsan.
Medan jag duschar kan ni ju lyssna på denna.

Kommentera

