JAG, EN NÄPPSIG GYMNASIEELEV SOM KNULLAT MIG IN I SVT-HUSET

Jag fick ett mail med pepp, och frasen ”jag antar att du fått mycket skit idag” men om sanningen ska fram har det mest varit ros, beröm och klappar i ryggen.
Dagen efter den här Debatt-premiären känner jag mig lite mer rakryggad än innan, trots att det regnar här och jag kanske borde gå med krökt rygg.

Jag är glad och stolt över att i te ha fått så mycket skit, men jag är rädd att det är på grund av debatt nummer två. Islam och kvinnohat brukar vara debatter som gör att kommentatorsfält och forum skakar efteråt, vår debatt hamnade lite i skymundan, Omar Mustafa och hans tro är mer upprörande helt enkelt.

Men för att inte bli helt utan jante-känsla och kanske för att få lite input kollade jag hur det såg ut på Flashback. Det var det gamla vanliga. Jag går i gymnasiet och har knullat mig in.
Att jag började gymnasiet för 10 år sen insåg jag samtidigt som flashback skrev det. Jesus, tänk att ag är så gammal, men ser så nog ut.

20130419-114951.jpg

One thought on “JAG, EN NÄPPSIG GYMNASIEELEV SOM KNULLAT MIG IN I SVT-HUSET

Kommentera

