JA, JA, JAAAAAA!!!! + LITE LYCKLIG GRÅT

Saker en aldrig trodde skulle hända:
att jag varje nytt år köper en bra almanacka
eller att jag faktiskt är noga med att klippa naglarna.

Och så var det dettahära med att min kille, min kille som kysste mig under ett körsbärsträd på Järntorget för lite mer än två år sen snart, att han med en flaska champagne, en baguette och en ring i en gammal puderdosa i plåt friade på ett golv i Paris.

Här är trädet. Lite mindre i blom än för två år och tretton dagar sen. Men ändå. Vårt träd. En kort liten promenad från vår lägenhet.
600918_10152788657435333_1444150462_nOch som svaret på frågan nästan alla mina vänner ställt nervöst: ja, klart att jag sa ja. Dum vore jag ju annars.

Kommentera

