BRIDEZILLA//PRISCILLA

BildOkej, min klänning ser ju inte riktigt ut sådär och min kille ser ju inte riktigt ut så där, eller svänger på höfterna sådär, men de ser ju fantastiska ut. Det kanske vore kul med slöja ändå. Det kanske vore roligt att ha korpsvart hår. Det kanske vore roligt att gifta sig med Elvis. 

Skitsamma. Den här bloggen får väl handla lite om bröllop nu då. Och mens. Och reklambyrå-start. För det är ju det jag tänker på, när min lilla byrå precis fått kontor och ska träffa en kanske framtida kund och jag har mens och ska gifta mig i framtiden. Då blir det så, en mens-bröllops-reklam-blogg helt enkelt. Ni får stå ut. Jag ska försöka att inte överge mina principer. Men jag vet att jag i alla fall gör Britta glad, och det är alltid värt något. 

One thought on “BRIDEZILLA//PRISCILLA

Kommentera

