JOBBA, JOBBA JOOBBA.

Bild 2013-07-01 kl. 13.43Okej, hej dagboken/bloggen.
Nu sitter jag här i mitt kök, när jag egentligen borde sitta i mitt arbetsrum, men ja, jag sitter i köket för arbetsrummet är mer ett syrum och det passar sig bättre att sitta nära kaffet och fåglarna och hunden och allt. Jag trivs bäst i köket.
Hela natten satt jag uppe och räknade kvinnor och män på festivaler, klockan 05 kunde jag sova och slappna av. Det gjorde att jag vaknade kl 12 och att hunden bajsade inne för att jag hann inte ta på mig skorna tillräckligt fort.
Och nu måste jag skriva själva texten runt omkring alla siffror. Ja, det är väl bäst att börja, fast först måste jag koka nytt kaffe, pilla lite med blommorna, prata lite med min syster, osv osv, ska bara ska bara ska bara. Till exempel så bara måste jag ju fota bajsmannen Evert.Bild 2013-07-01 kl. 13.49 #4 Bild 2013-07-01 kl. 13.48

Kommentera

