STORA TIDNINGSDAGEN

Det finns alltid ett litet orosmoment när det kommer till att få sin bild publicerad. På bilden i GT skulle jag inte stå med armarna i kors, men så blev det ändå. Det föll sig liksom naturligt. Eller så naturligt det kan bli när någon ska fota en mot en vit vägg och en ska se neutral ut. Min mamma ringde igår för att prata om bilden, hon tyckte jag var söt, men att den ändå var ”perfekt avvägd” för tillfället, ”du ser ut som om att du säger stopp och belägg” och ja, då är det ju bra, för ungefär så var det.

Och inte nog med att jag igår fick köpa GT fick vi idag köpa GP eftersom MarPet sagt att jag skulle bli citerad. Vad jag inte visste var att det skulle följa med en bild. Men bild har de fått tag på. Av klänningen att döma är den från Knarrholmen förra året, den klänningen har jag nämligen bara haft en gång, och det var då, sen krympte den till ett litetlitet linne i tvätten och gick inte att åla på sig. Men trots det känns bilden ganska bra, den är uppenbarligen spontan eftersom profil inte direkt är min starka sida, men det gör väl ingenting ändå, kanske dags att ge upp det komplexet helt ändå. Och oavsett så är ju citatet i sig ganska slagkraftigt ändå. Dags att börja jobba.

20130705-100110.jpg

20130705-100117.jpg

Det är dags för mig att börja jobba. Snart, idag ska jag stå bland alla pinaler på Once Upon A Time. För den som vill svänga förbi titta lite eller hålla med mig om min artikel är ni välkomna.

Kommentera

