JAG HAR SÅ TRÅKIGT ATT JAG INTE HÅLLER PÅ ATT DÖ, MEN ÄTER CHIPS RÄTT UR PÅSEN

Så jag hittar någon slags mini-intervju som det är meningen att en ska göra med sig själv. Jag hittade den hos HannaPee. Jag borde kanske läsa hennes blogg lite oftare. Hon är ganska kul. Jag vet inte om jag gillar kul. Men vi ger det ett försök.

Vad ser du?
Mina knän, det randiga täcket och Evert. Han har sovit länge nu. Kan tänka mig att han snart kommer resa sig upp och vilja kissa. Då kommer jag stöna och stånka och känna: sjutton också, vi som nyss var ute. Trots att det var kanske tre timmar sen.

Vad hör du?
Bruset från min dator. Kan den ha gått sönder? Den brusar ovanligt mycket just nu och hela tiden, är det fläktremmen det är fel på? Finns det ens en sådan i en dator eller är det bara i en bil det finns? Vem har svaret på detta? Det låter som Indiska Oceanen om nätterna (ja, jag har hört den på riktigt)

Vad vill du?
Att min kille kommer hit, eller nej: jag vill ha ett jobb i Stockholm, en sysselsättning. Jag vill göra radio igen. Så min kille borde inte alls komma hit, han kan hålla sig borta så blir det lite mer av en motivation för mig att söka jobb.

Vad känner du?
Att min dator är lite klibbig. Måst ebara grape-frukten jag åt till middag.

Vad tycker du?
Att reklamare ibland är såna jävla världsfrånvända svin som ba älskar sig själva och sina kampanjer och inte inser att de verkligen kan provocera folk pga att de faktiskt inte bara är dåliga men också rent ut sagt ignoranta och korkade. *OK irri*
Men tycker också att det var lite mysigt att Evvan somnade såhär, i alla fall innan han fes i sömnen.
IMG_2856

Kommentera

