Unnandets dag+någon slags obeskrivlig trötthet

Jag unnar mig mitt bästa tilltugg idag, selleri och jordnötssmör:
IMG_2945

Ja, jag kanske borde bjuda på detta på bröllopet. Det enda jag vill är ju att alla ska äta det Love och jag tycker bäst om. Även om kombinationen inte är så god alltid med sill och jordnötter och potatis och selleri. Men vi gillar ju det. Jag vägra en bit sladdrig lax bara för att det är någonslags standard med korslagda sparrisar.

Så vill jag kan vi säga att jag idag provar vår meny. Det går att säga så, men det är ju inte så. Jag tyckte bara att efter att ha dammsugit+våttorkat två rum och diskat faktiskt fick bestämma helt vad jag ville ha som lunch. Jag dricker te till. Och lite är det ju också så att min text på GT Kultur snart blivit rekommenderad ca 100 gånger och att jag hoppas på att det blir någon slags klickmaskin. Det vore roligt. Det kanske hade gjort mig mindre trött. Men texten tog musten ur mig, och som grädden på moset drogs jag in i en bröst-diskusison på Facebook som resulterade i att en massa killar tyckte att bröst får det stirras på pga det är det vi vill och enda sättet för oss tjejer att få självsäkerhet är mannens uppmuntrande blick. Jag kräktes lite i munnen och kände att kombon av allt detta samt att jag drömt mardrömmar om skolåren och att jag förflyttades till Lundsberg bara var för mycket.

Jag borde yoga, då känner jag mig stark.

Kommentera

