LÖGN, FÖRBANNAD LÖGN OCH PR-TRICKS

På P1 förbereder de sig för att Obama ska kliva ur sitt plan.
Han vinkar. Han lever.
Nej så sa de inte.
Han vinkar. Han ler.
Så sa de.
Tänk om jag vore president, det vore nåt ändå.
Istället frilansar jag och försöker att makea ett living så att säga. Kanske borde jag ta dagen tillvara och bara prata engelska idag.
Eller så skiter jag i det.

Det jag egentligen ville prata om var det här med 5:2. Alla dieter.
Svälten. Inspirationen.
Men jag vet inte vad jag ska skriva mer än att jag är trött.

Trött på att ”alla” köper det. Att ”alla” säljer det.
Att ingen verkar orka ta tag i det på riktigt.

Kommentera

