JAG SKRATTAR PÅ MIG!!!!!!

Min mamma har miljoner uttryck och saker hon säger hela dagarna utan att veta om det.
Som när hon svarar i telefonen och säger
– Jaaaa hallåhallåhallååå.

Eller som när hon skrattar hur mycket som helst och utbrister
– Jag skrattar PÅ mig!!!!!

Jag skrattade på mig idag.
Och kanske var det lite tillfället också, när jag i panik packade, precis hade kommit överrens om en lön och sagt ja till ett jobb och kvitterat ut en gammal telefon och hunnit boka tågbiljetter och insett att jag på onsdag inte bara filmar en tv-produktion utan också ska göra det utomhus.
Så jag var väl lite stressad där mitt i allt, men hunden i tratt och väskan halvpackad.
bild

Kommentera

