EN TAXI 20:15 OCH ETT HÅR SOM SKRIVER EFTER OMVÅRDNAD

Senast jag var med i Debatt tyckte jag det blev så rumphugget. Så jag bestämde att jag inte skulle vara med mer på ett tag, även om jag tycker att jag ska vara med så mycket som möjligt och alltid ge ett genusperspektiv på saker. Jag tycker det och jag kämpar för det, men ibland så känner jag bara = nej fan heller idag pallar jag inte.
Men jag ändrade mig i måndags när Kristina Hedberg frågade. För Miss Skinny och PR-kupper är liksom något jag verkligen vill prata om. Det är viktigt. Och det är sorgligt att analysen saknas så ofta. Att det liksom faller bort så många gånger att tänka till och försöka förstå.

Så nu sitter jag är, på ett tåg i ilfart tillbaka till Göteborg, inser att mitt hår behöver tas om hand och att min hund måste ha hundvakt, men det kommer gå bra. Allt går alltid bra.

Bild 2013-10-03 kl. 12.50 #2

Kommentera

