IMORGON SKA JAG ÅKA SKRIDSKOR. HELA LÅGSTADJET SKA ÅKA MED.

Vid något genialiskt tillfälle fotade jag av en gammal dagbok. Den var ganska tjock och framför allt var varje sida så tunn så tunn att den bestod av flera hundra och var inte alls så där uppmuntrande som en gärna ville att en dagbok skulle vara. Jag ville ju ha en dagbok jag snabbt skrev ut, så jag kunde skryta med att mina filosoferingar tog plats i bokhyllan, men den luktade gott, som en gammal farmorsparfym.

dagbok1IMG_1827
Trevligt av mig själv att gå in och korra lite i efterhand ändå.
IMG_1851

Gillar också att jag här gör en lista med delvis låtsatspersoner i beräkningen av pro vs cons när jag skulle byta skola.
IMG_1858
Minns att jag var besviken på att prinsessan Christina var så gammal och att Cecila Vennersten inte såg ut som på TV.

Dags att laga mat, men dagboken och jag återkommer.

Kommentera

