ATT SÖKA JOBB PT 980

Jag söker jobb.

Ibland skriver jag som det är, andra gånger skriver jag det jag tror att folk vill höra.
Det slår nästan aldrig rätt, oavsett hur jag skriver alltså.
Men jag slutar inte hoppas.
Jag mailade GP:s kulturchef häromdagen. Jag tänkte att de ju ändå hade citerat mig några gånger nu och kanske skulle vilja träffa den äkta varan.
De kanske till och med vill ha den äkta varan och slippa citera mig helt enkelt.
Vi får väl se om han nappar.
Skärmavbild 2014-01-04 kl. 11.31.38

Kommentera

