JAG ÄR BÄST: HAR MÅNGA BOLLAR I LUFTEN, SKRIVER FORT, ANDAS SÄLLAN, HAR FÖTTERNA PÅ BORDET OCH SVÅRT ATT KONCENTRERA MIG

Eh jag ljög.
Jag vet inte ens vem jag är längre känner jag.
Jag skriver personliga brev och slänger dem sen. Eller slänger gör jag ju inte, för jag skriver dem på datorn, så jag deletar helt enkelt bara texten i dokumentet och sen får det vara nog. Och så börjar jag om.
Så nu har jag hittat på diverse trevliga egenheter jag tänker att jag skulle vilja ha, men inte har. Men så funkar det ju inte. Jag måste ju vara relativt sanningsenlig i alla fall. Krydda lite kanske jag kan göra, men jag måste lägga hela fantasi-resan bakom mig.

”Emerentia heter jag.
En gång sa någon att det betydde liten fjäril på något språk, men jag fick aldrig reda på vilket och nu har jag aldrig lyckats googla det, så det måste ha varit bluff och båg eller en raggningsreplik.
Jag kan skriva. Jag gör det svindlande fort och känslomässigt och jag får ofta beröm för det jag producerat. Förr sa jag att det enda jag kunde var att skriva, men det är faktiskt inte sant, har jag lärt mig på senare tid. Jag kan både prata radio och skriva långa strategier och tänka ut smarta idéer.”

Ja, det var det. Räcker det? Säg att det räcker! Låter jag inte alldeles fantastisk att ha med att göra?
Eller ska vi köra på något helt annat.
”Hej
Jag heter Emerentia Leifsdotter Lund och är 26 år. Jag bor i Göteborg med min hund och min kille som oftast jobbar i Stockholm och därför inte är hemma så mycket. Jag är framåt och snabblärd, jag är positiv och klarar av att ha mycket att göra samtidigt.
Jag ser fram emot att jobb hos er med er fantastiska företag och få vara med att utveckla och att utvecklas.”

BLAHABLAHABLAHABLAHA

Trots mina skrivarskills och copywritererfarenhet gör jag mig bäst i verklig form. Det är då jag kan ta er med storm.

Fan.

Kommentera

