SKRIVA, RÄTTA, SKRIVA, RÄTTA, SKRIVA, RÄTTA

Igår var jag då här:
bild 2
Satt och pratade med Cecilia i två timmar, mest pratade jag om annat pga var lite nervös, så nagellack och bra remover (Sephoras instant-thing) tog typ upp mest tid. men det är som när en måste göra något viktigt, allt annat blir så mycket mer intressant. Typ om att städa eller laga mat eller damma eller annat trivialt som en i vanliga fall inte alls är så intresserad av.

Idag har dagen istället sett ut såhär:

bild 3

En kopp te, en bra penna och ett nyutskrivet manus som jag ändrar i, döper om karaktärer, slår ihop personligheter och tvistar till lite extra när något från början faktiskt var sant, men kanske inte är så kul för de inblandade att känna igen sig helt och fullt så mycket.

PS. Om någon vet var i GBG jag kan hitta denna underbara penna: Pilot V ball 0.5. Säg till mig. Jag är desperat och hinner inte förbi Nordins papper innan jag ska ta tåget tillbaka till Västkusten.

Kommentera

