JAG – EN UNDERBAR PERSON

Jag fick länge höra att jag var konstig.
Det känns okej nu.
Emmy säger ibland till mig att inte glömma att vara trevlig.
Maria brukar be mig prata lite tystare, om jag nu måste prata om de som sitter vid bordet bredvid.
Men vissa saker orkar jag inte hålla inom mig.
Som detta:
Skärmavbild 2014-01-20 kl. 14.28.19
Hoppas hon förstår vilken sketch jag menade.
Det är bara så skönt att få det ur sig:
BdzhsTECMAAuTQE Bdzjyk_CIAI5Iil

Ska nu bara inte dra det så långt att jag börjar kommentera vänners foton på samma besserwissersätt.

Kommentera

