VAD ÄR EN FEMINIST?//HEJ BLONDINBELLA KOLLA HÄR – VI ÄR MÅNGA OCH OLIKA OCH VISSA KANSKE GILLAR RÖDVIN MEN ANDRA KANSKE INTE DRICKER ALLS!

Här är en:
Och här är en:

Och här är en:

Och här är en:

Och här är en:

Och här är en:

Och här är en:

Och här är två:


Och sist, men inte minst, ett helt gäng:
Skärmavbild 2014-02-11 kl. 16.22.10 Skärmavbild 2014-02-11 kl. 16.22.04

Men glöm inte att Blondinbella tycker:
Skärmavbild 2014-02-11 kl. 16.10.38

Ett gäng vita kränkta medelklasskvinnor? Jag vet inte jag…

3 thoughts on “VAD ÄR EN FEMINIST?//HEJ BLONDINBELLA KOLLA HÄR – VI ÄR MÅNGA OCH OLIKA OCH VISSA KANSKE GILLAR RÖDVIN MEN ANDRA KANSKE INTE DRICKER ALLS!

  1. jag försöker ignorera människan, går oftast väldigt bra! men sånt här… så trött på folk med makt som yttrar sig som experter kring saker de har väldigt lite kunskap om

    • Förstår det, jag är bara alldeles för irriterad ibland för att ignorera. Jag måste reagera! Men oftast försöker jag andas och tänka på annat.
      Och jag håller med dig. Avsaknaden av insikt om att hon påverkar och förstör verkar vara 0.

  2. Tragisk tjej som inte alls förstår vad feminism innebär. Ännu värre är att unga tjejer ser upp till henne och kanske tar till sig hennes ord om femenism.
    De borde följa en annan blogg 🙂 Eller gå till biblioteket och läsa på lite

Kommentera

