HÅLL KÄFTEN MANNERSTRÖM//LITE KUL SKA VI VÄL KUNNA HA?//MEN SLUUUTA VA SÅ HIMLA KÄNSLIG NU//HAN TÖCKER BA OM DAJ VETTU!!!

Orkar inte mer:
Skärmavbild 2014-02-17 kl. 16.03.03
(Klicka på artikeln för att läsa artikeln)

Jag brukar också bli tillsagd att ha lite humor/distans/förståelse.
Här är en lista över några gånger jag blivit ombedd att ha det:
– När en kille drog ner mina byxorn inför hela klassen när vi var 8. Jag stod naken i gympasalen.
– När en man stack in handen under min kjol och försökte dra av mig trosorna när jag spelade skivor en kväll.
– När en kompis lillebror helst ville ta mig på snippan när vi klädde ut oss.
– När jag sa att jag tyckte det var jobbigt att killarna var så fokuserade på att ta sig in i tjejernas omklädningsrum när vi gick i lågstadiet.
– När jag jobbade på en reklambyrå och någon sa att ingen tyckte om mig och att ingen ville jobba med mig.
– När en kille skrek fitta åt mig i skolan.
– När någon gömde och förstörde mina skolböcker.
– När jag sa åt en kille att sluta ta på mina bröst.
– När jag bad en man att inte lägga armen om mig.
– När jag bad en person att gå ner från DJ-båset och låta mig spela.
– När jag förklarade att jag gärna stod själv i baren utan att någon andades i min nacke.

Jag kan fortsätta. Men jag orkar inte.
Du borde också hålla käften Mannerström.

Kommentera

