SKRIVARFEJS

Bild 2014-02-18 kl. 12.06

Här försöker jag se ut som att jag funderar på något. Det gjorde jag ju ca 15 sekunder innan fotot togs, och kanske såg jag ungefär såhär ut då. Antagligen inte. Det går ju inte att ta omedvetna bilder i photobooth, så resultatet blir helt enkelt vad jag gör det till.
Men det mest intressanta i bilden är ändå (förutom ringarna under ögonen) mitt hår.
Det hade idag inte tvättats sen fredag morgon. Det är otroligt mitt nya organiska schampoo, nu får jag tvätta det bara för att tvätta det, inte för att är smutsigt.
Min mamma tycker att jag ska hålla koll på No Poo, men jag hänvisade till detta mirakulösa schampoo och slapp.
Förutom att idag skicka in min bok till Cecilian har jag också skrivit lite frilansjobb, och sett klart House of Cards.
Är det dags för True Detective nu undrar jag, men jag är inte så sugen på fler män just nu.
Jag vill ha fler kvinnor i mitt liv.
De har alltid varit en bristvara.
Jag har varit en sån som prioriterat männen i mitt liv. Pojkvänner, killkompisar, pappa.
Det är först nu senare som jag insett att männen ändå kommer dö först, så eftersom jag har problem med både yngre män och med ensamhet är det ju dags att satsa på tjejer.
Gärna i både serie-format och i verklighet då.
Jag börjar nu med de senaste avsnitten av GIRLS. Trots att den inte kommer under mitt skinn på det braiga sättet.

Kommentera

