NU! NU! NU!

Ungefär som bandet NoNoNo, men inte riktigt samma.
Allt ska altid gå så snabbt.
Eller en del saker, jag kan gilla att läsa en bok långsamt, men det mesta andra: huxflux färdigt!
Därför glömmer jag ibland att jag kan höra av mig med mina texter till tidningar, jag slänger upp dem här istället och får 400 trevliga besökare.
Idag lade jag band på mig, eller Emmy lade band på mig. Hon sa åt mig att va lugn.
LUGN
skrev hon i versaler på Facebook-chatten, och jag tänkte att så mycket har blivit så mycket bättre i mitt liv sen jag började lyssna på henne så jag gjorde det idag med. (bland annat påminner hon mig om att vara trevlig och det försöker jag med numera)
Nu blir det istället en lång väntan till torsdag då min text publiceras hos GT Kultur.
Men det kanske det är värt ändå.
Även om det är skönare att bara trycka på send och sen se det på skärmen, tillgängligt för alla.

Kommentera

