BLOGG 100, AKA ETT PERSONLIGT MISSLYCKANDE

Jag har tänkt vara en av dem som bloggade i 100 dagar från 1/3.
Så blev det ju inte riktigt. Så här den 4/3 är det lätt för oss alla att enas om att jag inte har bloggat någonting sen mars började. Eller jo, en gång, ett meningslöst inlägg om lördagsgodis.

Det blir så sällan som jag tänkt mig.

Idag, till exempel, tänkte jag göra massor, istället tillverkade jag ett gäng nyckelknippor jag inte vet vad jag ska göra av.
Så jag sålde en till Emmy och en till min syster. Jag kanske borde öppna en affär. Döpa den som min mammas affären Affären. Sälja saker. Saker andra kanske skulle kunna göra själva, men inte orkar. Som buketter av ängsblommor mitt i sommaren. Ungefär så. Nyckelringar_alla
Vi säger 150 kr styck. Jag bjuder på frakten.

Det var väl den dagen det. En bland alla andra. Nu soppa. Jag tänker att det är nyttigt. Att det är något som är bra och enkelt och ekonomiskt. Jag tänker att det passar sig i en etta på Kungsholmen i början av mars när det fortfarande är kallt men solen i alla fall lyst lite mitt på dagen.

Kommentera

