PRESSMEDDELA, STYRELSEJOBBA OCH GOSA, HELT VANLIGT FRILANSLIV

Jag sitter på kontoret, det tar mig cirka 5 sekunder att gå dit. Det ligger precis vid sängen. Det blir så i en etta. Kontoret är ett köksbord. Mitt köksbord. Köksbordet med virrvarr-skiva som jag fyndade för 400 kronor 2007, innan jag ens flyttat hemifrån på riktigt och det var en kamp mot klockan. Tio minuter innan stängning lyfte min pappa på en duk och där fanns det! Jag älskar det förbannade bordet. Även om det är lite skevt och vint. 
I övrigt tänker jag på bröst. Det gjorde jag ofta förut, var rent ut sagt besatt, men det har svalnat lite. Tills jag igår såg ett par gigantiska på film och tänkte lite över mina egna. De förändras över månaderna och det är som det är med den saken. Ibland tänker jag mig själv med en gigantisk byst. Jag kan inte föreställa mig känslan, men jag kan ibland fundera över om det är avsaknaden av klyfta som får mig att känna mig ung. Det borde såklart sitta i huvudet, men eftersom så många tittar på just brösten när de pratar med mig är det ibland svårt att intala sig. Att huvudet är det viktiga alltså. 
Nä, nu har jag både skrivit pressmeddelanden, kollat upp försäkringsbolag. Det är dags att hundgosa. 
Bild 2014-03-12 kl. 13.52 #3

Kommentera

