IRRITERAD FEMINIST COMING AT YA!!!!

Då har jag varit i farten och räknat igen. Gör skäl för det där VG:t i matte jag kämpade till mig i högstadiet. Dagen då min lärare sa att jag fått VG på nationella provet och att hon därför skulle höja mitt betyg. Den glädjen.
Lika mycket glädje då som frustration idag.
Kulturkalaset boka vita män och sen förvrider de statistiken och låtsats som de bättrat sig.
Det gör mig så jäkla urbota förbannad.
Ta er samma människor. Gör ert jobb. Skärp er.
Vill du läsa texten gör du det här. 

Kommentera

