EMERENTIA-KULTUREN

Eftersom GT-kulturen inte kommer finnas kvar i samma form som nu efter årsskiftet tänkte jag att det här får väl bli mina nya kultursidor då. Och lite till. En krönika i veckan. Och lite allmänt klag och sånt dagligen.

Jag ska skärpa mig med bloggandet helt enkelt. Det här är ju min egen tidning. Där jag inte behöver be om utrymme eller begränsas av teckenlängd. Det låter ju alldeles underbart.

Vi börjar idag. Alldeles strax. Ska bara ta över skrivbordsplatsen först och få ihop lakritskolan jag just kokat.

Bild 2014-12-16 kl. 18.56 #3

Kommentera

