DET BOR ALLT EN LITEN PROJEKTLEDARE I MIG

Skriva lappar, organisera i mappar, fixa pärmar.
Men när det kommer till badrummet hemma som numera ser ut så här:
IMG_3547.JPG
Så har jag bara lämpat över det hela på Love. Han ringer och ringer och tjötar och tjötar. Och plötsligt kommer han hem och säger att det ska beställas dusch och handdukstork, och så gör vi det efter att ha enats om att det inte finns en enda snygg handdukstork och att allt är hutlöst dyrt och att vi kanske kommer få sitta i vårt badrum och äta knäckemackor i ett år eller fem, men det kommer vi väl klara.
Men vissa personer klarar en ju allt. Motgång och medgång.
Det får inte bli för mycket motgång bara, då gäller det att sätta sig på cykeln och dra och bowla för sig själv och bara tänka på annat. Eller att stansa ut miljoner med konfetti med hjälp av ett hålslag och sen lägga i ett kuvert för att spara till det som de i Vänner relaterar till som >den bästa dagen i mitt liv<. Förhoppningsvis blir alla dagar som följer efter >den bästa dagen i mitt liv< de bästa av dagar, en får ju hoppas.
Fram tills jag lovar Love evig trohet och allt som hör till lovar jag att blogga mer.

Kommentera

