EN BRIDEZILLA BLIR TILL

Nu är det alltså bestämt. Det blir ett bröllop. Kuverten är frankerade, ibjudan skriven och vi jobbar efter stildevisen trasmattor, papperstranor och små champagneflaskor. Kanske lite fokus på Paris. (Inte bara för sommarsemestrar med cykelturer och frierier utan också staden där mina föräldrar tände ett ljus för mig innan jag var större än kanske fem centimeter och med andra ord allra mest ett foster).

Så som de flesta som inte gift sig innan och inte fått in vanan spanade jag in bloggar och sidor och fick snabbt fram ett planeringsverktyg. Där finns en hejdundrande lista över saker som ska fixas och då insåg jag hur de castar till Bridezilla-serierna. Det är här de växer fram, mellan ringputsningar, klänningsprover och nagelfix.
Förutom allt på listan bör vi också beställa en ny hindersprövning eftersom Evert rev den första i två delar. Han är inte längre bjuden.
Skärmavbild 2015-02-03 kl. 16.56.50
Skärmavbild 2015-02-03 kl. 16.57.09Skärmavbild 2015-02-03 kl. 16.57.25Skärmavbild 2015-02-03 kl. 16.57.41Skärmavbild 2015-02-03 kl. 16.58.04Skärmavbild 2015-02-03 kl. 16.58.43

Kommentera

