PUNKT 5 PÅ BRIDEZILLA-LISTAN: BESTÄM PLATS

En kunde ju t’nka att vi gjort det vid det här laget, med de flesta inbjudningar postade och allt. Men nej. Eller jo. Men plötsligt var jag vara tvungen att sms och fråga om vi var dumma i huvudet som inte bara gifte oss på Tjörn. Det kanske vi var sa Love men sa också att jag ”skulle ge mig”. Det gjorde jag inte. Jag tvingade ‘na att ringa till Tjörns kommun och se vilken kyrka som var ledig vårt datum.

INGEN.

Så nu har vi bestämt oss. Precis som innan. Rätt plats och rätt tid.

Fast vi kanske borde vara i en annan kyrka ändå? Eller…
Skoja bara. Tror jag. Behöver tänka på det här lite.

Kommentera

