OM 40 DAGAR ÄR JAG GIFT!!

Nu händer det!

Äntligen osv.

Här är min podd. Måndagar och onsdagar har jag lovat att uppdatera.

Först ut är Checklistan. Min bästa vän.

Vill du prenumerera tycker jag att du ska göra det!

Gör så här: Ladda ner ACAST-appen. Sök på ”Om 40 dagar är jag gift” och börja prenumerera. Snart kommer du kunna lyssna via iTunes också. De blir toppen!

Nu ska vi diskutera namn här. Emerentia Leifsdotter Laos. Love Lund. Love Lund Laos. Det är frågan. Jag ska stå på mig.
http://embed.acast.com/40dagar/om40dagararjaggift-1-checklistan

PS! Spelaren börjar funkar först kl 00:00.

Kommentera

