SARA BERNDTSSON IN THE HOUSE!

Inte bara vår bröllops-dj, utan också pod-pratare!

Sara och jag pratar om salsa, norska bröllop och musik.

Underbart snack, men lite väl hög volym på annonsen i mitten, akta öronen!

 

Förutom att det finns fanstastiskt mycket musik att prata om börjar jag stressa lite, slöjan måste fixas och jag måste hitta knapparna till klänningen!

Men jag har fått världens finaste möhippa! Och varit på SPA för första gången i mitt liv, det var helt fantastiskt!

Kommentera

