OM JAG TÄNKER PÅ ATT FARMOR ÄR DÖD KOMMER JAG BARA LIPA ÄNNU MER

Det gäller att hitta något sätt att tänka på absolut ingenting med andra ord. Men det är så absurt svårt. Jag kan inte tänka på ingenting. Lika lite som jag kan gå långsamt eller ligga ner på stranden en längre tid.

Egentlöigen skulle avsnitt nio handla om mina misslyckade bröllopstårtor, men jag började tänka på gråten istället. Det är den som oroar mig mest nästan. Att jag komemr gråta mig igenom hela dagen.

Lyssna på onsdagens avsnitt här!

Själv ska jag iväg och prova kjolen min mamma sytt. Den som Ribbing inte tycker att jag får byta till. Men det skiter jag i.

Kommentera

