HELLO HÖSTEN!

Hellohösten
Det regnar så mycket att jag trodde att det var diskmaskinen som gått igång igen när det i själva verket var regnet mot rutan. Naiv som jag är hyste jag ett överdrivet stor förhoppning om att hela hösten skulle vara lika torr som oktober varit. Nu känns det som att det duggat smått sen november inleddes, vilket kanske inte stämmer, men känslan är ju ändå sån.
Så jag stickar vidare. Och lyssnar på dokumentärer. Äter en pizzasallad och planerar för vad jag ska spela på Yaki-Da’s 5-års jubileum ikväll. Fem år gamla låtar kanske. 2010. Vad för musik kom då egentligen? Eller snarare: har jag ens släppt taget om 2010:s musik… Får fundera på det samtidigt som jag tittar på den här.

 

Kommentera

